Het is nog nooit zo moeilijk geweest om in volle, concurrerende markten, nog op te vallen, te onderscheiden en relevant te zijn als nu. Iedere dag worden we overspoeld door duizenden informatieprikkels als chats, tweets, emails, social en (online) ads. En dat weten jouw mensen ook,
die dagelijks het bewijs leveren van de marketingbeloftes die jouw organisatie in de markt zet. Hoe maak je als organisatie dan nog het verschil?


Raken
Mijn overtuiging is onder andere door het inzetten van live communicatie als onderdeel van de marketingmix. Op sommige momenten kun je mensen beter rechtstreeks en live informeren, enthousiasmeren of inspireren. Met live communicatie zoals een goed bedacht en uitgevoerd business event, wordt je doelgroep niet alleen bereikt, maar ook geraakt. Jouw boodschap wordt niet vluchtig gescand, maar krijgt werkelijk een plek in het brein van de bezoeker. En afhankelijk van het soort evenement en de combinatie van aanvullende middelen en kanalen, kun je zelfs gewenst gedrag beïnvloeden.

Beleven
Met live communicatie kun je mensen laten zien, voelen, horen, ruiken én proeven. En natuurlijk laten bewegen. Letterlijk of figuurlijk. Dat is via andere middelen en kanalen natuurlijk veel lastiger zo niet onmogelijk. Ga bij jezelf eens na. Wanneer heb jij voor het laatst iets beleefd en ervaren, dat zich in je geheugen heeft genesteld als een positieve (merk)ervaring? 99% kans dat dit een live ervaring was! En waarschijnlijk was het nog beter als het begon met een goede warming-up. Het concept en de uitnodiging spraken je aan, de weg erna toe maakte je nieuwsgierig (en zette je wellicht al aan tot een goede voorbereiding), het event zelf overtrof je verwachting en de follow-up voelde als een warm bad.

Ervaren
Voor de organisatie van een business event zijn er veel aanbieders. Van kant-en-klare concepten waar je alleen voor hoeft in te schrijven tot bureaus die van a tot z alles zelf bedenken. Van specialisten in sportieve, actieve of muzikale events tot generalisten waar de ‘sky the limit’ is.
Als Noraé bevind ik mij in dezelfde volle markt als de jouwe. En ben ik van mening dat ik mijn eigen onderscheidend vermogen, creativiteit en relevantie, ook maar deels kan overbrengen met goede teksten op een nieuwe website en met inspirerende foto’s. Het beste bewijs is, als ik het jou echt mag laten ervaren. Op de persoonlijke, bevlogen en betrokken manier die bij mij past.

Live ontmoeten
Ik hoop dan ook dat ik je na het bekijken van mijn website en het lezen van deze eerste Noraé blog live mag ontmoeten. Want dat heeft de meeste impact. Het is dan ook mijn belofte om jou te raken  met ons verhaal, onze ervaring en ideeën, waarna je gaat beleven en ervaren wat de waarde kan zijn van een goed bedacht en perfect uitgevoerd live event. Opdat jij jouw medewerkers, klanten, prospects of stakeholders kan laten ervaren waarom jouw organisatie het verschil maakt.